środa, 26 listopada 2014

Witam serdecznie!

  

Zabawna historia! Do jakich rzeczy człowiek jest zdolny ze względu na sentymenty... Dobrych kilka lat temu budowałam opowiadanie oparte na postaciach mangi Masashiego Kishimoto. Targana chwilowymi emocjami skasowałam wszystkie poprzednie blogi i wszelki ślad po nich. Uchował się jeden- "Nieznani Puści", pisany przeze mnie 2 lata temu (oparty na fabule mangi Bleach). Mój styl pisania zapewne nie uległ wielkiej zmianie. Jestem skłonna do refleksji, do monologów i tworzenia wywodów, nieumiejętnie wplatając coś z akcji. Czy uda mi się znowu podbić czyjeś serce? Czy znajdę Waszą akceptację? Przekonamy się niedługo:) 
Wkrótce prolog! 




W opowiadaniu o tytule "Wybieleni" autorstwa Ewjo zostaną zaczerpnięte postaci i wątki świata Naruto mangaki Masashiego Kishimoto. Historia oparta jest także na dawno powstałych rozdziałach udostępnianych w 2009 r. na blogu "ewjo-opowiadania.blog.onet.pl". Wszelka zbieżność nazwisk, sytuacji i motywów jest przypadkowa.

1 komentarz:

  1. Coo. Nie wierzę! ! To ty! ! To ty,to ty!! Czytałam przypadkowo parę lat temu twojego bloga gdzie Sasuke chyba dużo pił i wgl. .. pamiętam coś tam że to było najbardziej oryginalne opowiadanie dlatego cię szukałam. .. tyle czasu! !

    OdpowiedzUsuń